Bevrijdingsdag

Vandaag is het Bevrijdingsdag. Hoera, leve de koningin! Of koning. Of allebei. Of Beatrix. Hoe dan ook, omdat het Bevrijdingsdag is bevrijd ik mezelf vandaag van een paar losse gedachten die door mijn hoofd spoken. Lezen op eigen risico.

Ik zag vandaag op Facebook iemand die Franka heette. Dat was vroeger ook een stripboek.

*  *  *

Die nieuwe plaat van Patrick Watson is alweer vanaf de allereerste noot betoverend. Love Songs For Robots – ga het luisteren.

*  *  *

Poeh, wat is het warm joh. #onweeropkomst #geenzinin

*  *  *

Inderdaad meneer. Het beste punt om de weg te gaan zoeken is door je auto zo neer te zetten dat er vanuit drie richtingen precies geen andere auto meer langs past.

*  *  *

Ik fietste laatst naar huis, achter een stel fietsers. Die waren toen ook ineens de weg kwijt en daarmee ook direct hun gevoel voor verkeersconventies. Ook zij eisten bijna een heel kruispunt. Grommend en morrend kon ik er nog net achter door fietsen. “Jezus Christus”, zei ik hardop. Terwijl ik langs de kerk fietste. Yolo.

*  *  *

Stijn waarom schrijf je dit niemand wil dit lezen

*  *  *

Als het toch gaat onweren en stormen vandaag, dan heb ik liever dat dat vanavond gebeurt. Dan kan ik tenminste lekker met een boek op de bank kruipen en lekker even lezen.

*  *  *

Champions League kijken en The Evil Within spelen kan vanavond ook prima trouwens.

*  *  *

Begin een beetje het idee te krijgen dat ik nu dingen begin te verzinnen om het verzinnen.

*  *  *

Haha grapje

*  *  *

In een hypothetische wereld waarin in vanavond een film kijk, welke zou dat dan zijn?

*  *  *

Heb trouwens al bijna 50 films gekeken. Zoinks!

*  *  *

Maar even serieus. Wie moeten er vanavond voetballen?

*  *  *

Gisteren was het International Star Wars Day en toen vergat ik om mijn Star Wars-shirt te dragen dus doe ik dat vandaag maar.

*  *  *

Volgens mij zit er niemand te wachten op wat ik hier allemaal geschreven heb en wat er nog komt. Het kan vet grappig zijn maar voor hetzelfde geld staan er dadelijk mannen in witte pakken voor de deur die me mee willen nemen.

*  *  *

Maar goed dat ik niet thuis ben nu.

*  *  *

Ik luister nu naar het eerste album van Blanck Mass, en in plaats van de teringherrie die ik verwachtte is het bijna Brian Eno die ik hoor.

*  *  *

Jeuj nieuwe muziek van Tripwires en een nieuw album over een week!

*  *  *

Wow het werkte gewoon om een Bandcamp-linkje te embedden.

*  *  *

Even iets anders proberen.

*  *  *

Ik weet nu al niet meer wat.

*  *  *

Het was iets met muziek. Gewoon YouTube. OK dit is vet irritant.

*  *  *

Niet boos worden!

*  *  *

Haha net of ik tegen mezelf praat. Vet gezellig enzo.

*  *  *

Je hoeft dit niet te lezen, ik vermaak me toch wel.

*  *  *

Ohja ik had het over Blanck Mass en toen wilde ik dus een filmpje erbij doen maar dat vergat ik dus doe ik het nu. hashtag bks15 hashtag zin in (echt waar)

*  *  *

Jeuj gelukt

*  *  *

Iew dat plaatje

*  *  *

Het wordt donker buiten krijgen we dadelijk nu weer zo’n zondvloed als gisteravond help

*  *  *

Mijn schoenen waren vanmorgen nog niet helemaal droog van gisteravond MAAR IK DEED ZE AAN EN NIEMAND MERKTE HET MUHAHAHA

*  *  *

OK nevermind ik zie de zon alweer. Gloeiende apeflikkers het waait wel hard zeg.

*  *  *

JE STAAT ERVOOR MET JE DIKKE BEK

*  *  *

Vanavond eet ik roerbaknoodles met rundvlees en teriyaki-saus.

*  *  *

Is elke droom te verklaren? Van sommige dromen wil ik het eigenlijk niet weten.

*  *  *

Ik zeg op social media heel vaak ‘haha’ zonder dat ik moet lachen. Of zonder dat het überhaupt grappig is.

*  *  *

Nu ik de blauwe vinkjes op Whatsapp uitgezet heb weet niemand meer wanneer ik ze aan het negeren ben.

*  *  *

Zou je naar de hel gaan voor digitaal negeren?

*  *  *

Wat zou God er trouwens van vinden als je een vrouw uit een brandend wrak redt terwijl ze op weg is naar een abortus-kliniek?

*  *  *

Abortus is ook een soort bevrijding. En nu is de cirkel rond. Doei.

*  *  *

Nee JIJ moet eerst ophangen ❤

Plaats een reactie